reklama

Cestujúci ako lokaji Tatranskej elektrickej železnice.

Tak sme boli po dlhej dobe vo Vysokých Tatrách. Nádherné hory, nádherné počasie, veľmi príjemné ubytovanie... a to je asi tak všetko.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Chceli sme si hory užiť, tak sme auto odstavili s tým, že sa budeme prepravovať Tatranskou elektrickou železnicou. V prvý deň sme šli z Dolného do Starého Smokovca peši. Tam sme si kúpili spiatočný lístok na Štrbské Pleso s ukončením cesty vo Veľkom Slavkove. Teta v pokladni nám asi dve minúty vysvetľovala, že by bolo rýchlejšie, keby sme si lístok naspäť kúpili na Štrbskom Plese aby sme nezmeškali vlak ktorý práve odchádzal. Keď sme jej povedali že sa neponáhľame, tak nám ha za minútku vystavila. Pre dve osoby so zľavou Euro26 za 7.- €. To, že si môžeme kúpiť celodenný lístok pre dve osby za osem nám v rámci dvojminútovky rád už nestihla povedať. Naša chyba, mali sme si naštudovať podmienky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Trošku poučení sme si na druhý deň chceli kúpiť celodenné lístky. Keďže na stanici v Dolnom Smokovci sa lístky nepredávajú a automaty na predaj lístkov sa asi ŽSR zdajú drahé, tak jediná možnosť kde sa dajú lístky kúpiť bola v penzióne Valaška. Tak som sa tam vybral na nákup. A div sa svete, penzión zamknutý. Za sklom telefónne číslo, kam treba volať ak je penzión zamknutý. Riešenie, ktoré naznačilo, že býva zamknuté často. Volám na číslo, ale márne. Telefón nedostupný.

Vybrali sme sa na vlak teda bez lístka, veď sprievodca nám určite lístok predá. Jednu zastávku do Starého Smokovca sme mohli snáď cestovať aj na čierno, ale to nie je fér a tak sme nastúpili rovno do dverí, za ktorými bola pani sprievodkyňa. Vravím jej, že chcem kúpiť dva celodenné lístky. Ochotne nám ich vystavila. Až pri platení sme sa dozvedeli, že tá ochota stojí 3.- €. Za to, že nám ŽSR neumožnili zakúpiť si cestovný lístok v Dolnom Smokovci si bohorovne vypýtali 3.- €!!! Takto keby podnikali firmy v konkurenčnom prostredí, tak by veľmi rýchlo prišli o zákazníkov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Takže nepríjemný prístup pani v pokladni v Tatranskej Lomnici pri podávaní informácií už neprekvapil, iba zasa pokazil náladu.

Pani sprievodkyňa nám doporučila, že sa máme sťažovať na generálnom riaditeľstve ŽSR. Nuž, keby sa tam sťažovali všetci nespokojní cestujúci, tak by generálny riaditeľ ŽSR musel úradovať na hlavnej stanici, aby sa tam aspoň časť nespokojných cestujúcich vošla.

Vysoké Tatry za to nemôžu, takže sa tam ešte určite pozrieme, ale obrníme sa veľkou trpezlivosťou a nenecháme si pokaziť dojem zlými službami.

Jozef Maťaše

Jozef Maťaše

Bloger 
  • Počet článkov:  83
  •  | 
  • Páči sa:  756x

Záleží mi na tom, kde žijem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu