reklama

Matador podnikania na Slovensku

Rozdiel je takmer 60 %. Takýto tlak vyvíjal vtedajší minister dopravy  Ján Figeľ (KDH) na stavebné firmy, aby preukázal politicky, že počas našej prvej vlády boli tendre predražené, povedal premiér. Čítajte viac: http://ekonomika.sme.sk/c/7721324/fico-vlada-podpori-vysetrovanie-restrukturalizacie-vahostavu.html#ixzz3VbIMp0eH

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Takto vidí situáciu okolo reštrukturalizácie Váhostavu slovenský premiér. A ja mu musím dať za pravdu! (kto by si bol kedy pomyslel, že takéto niečo verejne vyhlásim... nech mi je odpustené). Vo svojej praxi sa s takýmto prístupom, ba niekedy aj tvrdším stretávam od začiatku podnikania. Tí investori a obchodní partneri ma neustále tlačili do nízkych cien, niekedy som mal pocit, že by to chceli zadarmo. Nuž musím priznať, že niekedy som aj ustúpil. Nezamýšľal som sa tak prorocky nad ich motiváciou ako náš premiér, mal som iba ten jednoduchý pocit, že jednoducho chcú nakupovať čo najvýhodnejšie pre nich.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Lenže ja som bol pes a niekedy som neustúpil a radšej som od obchodu odstúpil. Skrátka ja nie som taký ľudomil, že pristúpim aj na premrštene nízku cenu a nerozmýšľam kto to zaplatí. CELÉ ZLE!!!

Matkoudavač nám ukázal ako sa to má robiť. Nehľadieť na nízku cenu, dať to urobiť iným, zhrabnúť peniaze a reštrukturalizovať. Aké je to jednoduché. Už len vytrénovať žalúdok, odstrániť chrbticu a začnem tak fungovať aj ja. Veď keď ani sám premiér v tom nevidí nič zlé, tak sa to stáva bežnou normou. Ale možno to je aj tým, že premiér chrbticu nemá,

http://i.sme.sk/vydania/20090907/photo2/sm-0907-005c-karik.rw.jpg

Jozef Maťaše

Jozef Maťaše

Bloger 
  • Počet článkov:  83
  •  | 
  • Páči sa:  756x

Záleží mi na tom, kde žijem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu