reklama

Žumpa na TA3

Téma dňa z 10. 4. 2013 sa zaoberala daňovým priznaním Daniela Lipšica. Zdalo by sa, že konečne sa začali novinári zaoberať príjmami politikov. Zdanie ako obyčajne zasa klamalo!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (72)
Obrázok blogu

Pán Bielik sa ostro obul do p. Lipšica, mal dosť nepríjemné otázky na ktoré Lipšic odpovedal, občas opravil redaktora a nabádal ho aby sa lepšie pripravil. Dôležité pre redaktora bolo: koľko klientov mal ako advokát, koľko hodín odpracoval pre zahraničných klientov a ako sa stal advokátom. A dosť vytrvalo na tom trval. Považujem to za absolútne adekvátne a bol by som veľmi rád, keby takýchto hosťov mal čo najviac a griloval by ich rovnako zaťato.

Vyzerá to však tak, že buldočia vytrvalosť pri kontrole príjmov a vzdelania politikov začala a skončila pri Lipšicovi. Keďže TA3 nepozerám, dal som si tú námahu a prezrel archív Témy dňa cca pol roka dozadu, ale nenašiel som podobnú tému. Zdá sa mi divné, keď podrobne redaktor griluje politika, ktorý je v opozícii a nevšíma si politikov ktorí sú pri moci a rozhodujú o miliónoch a miliardách eur z našich peňazí. Zvlášť, keď panuje všeobecný názor, že obrovské množstvo peňazí sa pri narábaní štátu vytratí k správnym ľuďom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nehovoriac už o pochybnom získavaní titulov ministrov slovenských vlád a poslancov. Nezachytil som podobné grilovanie Jahnátka, Richtera, Figeľa, Zmajkovičovej. Každý z čitateľov tohoto blogu by spakruky navrhol 10 ďalších rôznych kandidátov na podobné grilovanie.

Úroveň relácie nechám na posúdenie čitateľov (cca od 20 min.). Môj názor je taký, že uvedená relácia bola typickým príkladom snahy o škandalizáciu a diskreditáciu na objednávku.

Tak ako mala STV za Mečiara Kapustu tak má TA3 za Fica Bielika.

Jozef Maťaše

Jozef Maťaše

Bloger 
  • Počet článkov:  83
  •  | 
  • Páči sa:  756x

Záleží mi na tom, kde žijem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu